Het laadpunt is in storing. Hieronder staan een aantal veelvoorkomende problemen.

Is het onderste deel van de U met leds rood? Dit betekent dat de kabel is mogelijk niet in orde of de vergrendeling is mislukt. Probeer het nogmaals. Als de fout blijft bestaan, probeer dan een andere kabel.

Zijn alleen de bovenste leds van de U rood? Dit heeft te maken met de identificatie.

1. Bij aanmelden: de laadpas is ongeldig en/of niet aangemeld bij dit laadpunt, of

2. Bij afmelden: onjuiste pas, of

3. Algemeen: het laadpunt heeft geen verbinding met het Internet.

Wat te doen

1. Start een laadsessie met een geldige pas.

2. Meld de sessie af met de juiste pas. Door de stroom van het laadpunt af te halen wordt het laadpunt ook ontgrendeld.

3. Zorg ervoor dat het laadpunt weer verbonden is met het Internet.

4. Reset het laadpunt vanuit de app of de backoffice.

Mocht het bovenstaande niet lukken, neem dan contact met ons op, zodat we kunnen zien wat er mis is.

Heeft u het antwoord gevonden?