1. Financiële zaken
  2. Laden - Credit facturen

Hoe werkt het verrekenen van de stroom vanuit mijn werkgever?

Als je een Blue Current laadpaal thuis hebt via een leasemaatschappij of via je werkgever dan moet je een aantal stappen volgen om de vergoedingen in orde te maken.

Het verrekenproces automatiseer je in 3 stappen

1. Voeg je laadpas toe in de app en gebruik deze bij elke laadsessie.

2. Stel een kWh-tarief in op jouw laadpunt in de app.  

3. Geef je IBAN door, zodat wij de vergoedingen kunnen overmaken.


Weet je niet zeker of je IBAN al bij ons bekend is?

Stuur dan een e-mail naar samen@bluecurrent.nl met je naam, IBAN en BCU-nummer. Onze klantenservice verwerkt dit zo snel mogelijk.

Wanneer worden de kosten vergoed?

Aan het eind van elke maand krijg je een creditfactuur met het totaal geladen kWh. Deze creditfactuur wordt uiterlijk de 14de verstuurd. Het bedrag maken we uiterlijk de 14e van de volgende maand aan je over.

Voorbeeld: 14 februari krijg je de creditfactuur van Januari en 14 Maart krijg je het bedrag gestort.