1. Aanvraag laadpaal

Ik wil mijn bestelling toch wijzigen, kan dat?

Onlangs heb je een aanvraag voor een laadpaal gedaan en na een paar dagen/weken bedenk je je dat er iets aangepast moet worden in de aanvraag. Misschien heb je toch bedacht dat je liever een ander soort laadpunt wil hebben, misschien is er toch meer/minder graafwerk nodig of wil je toch liever wel een smart charging module. (Wil je meer over smart charging weten klik hier)

Ben jij een particuliere klant? Dan is hier een vrij simpele oplossing voor; Stuur een mail naar samen@bluecurrent.nl met de verandering die je door wilt voeren. Wij zullen dit dan verder oppakken en een nieuwe offerte opstellen voor je, hier hoef je dan alleen maar akkoord op te geven en dan wordt de verandering in gang gezet.

Ben je bij ons beland via een leasemaatschappij of werkgever? Dan moet jouw bestelling eerst goedgekeurd worden door de leasemaatschappij of werkgever. Het proces blijft nog steeds hetzelfde, geef aan ons door wie de laadpaal betaald en wat je wil veranderen. Dan overlegt Blue Current met de leasemaatschappij of dit mogelijk is met of zonder extra kosten.