- Laadpunt
- Aanvragen laadpunt
Ik wil mijn bestelling toch wijzigen, kan dat?
Wil je iets aanpassen aan je laadpaal-aanvraag?
Heb je onlangs een aanvraag gedaan voor een laadpunt, maar wil je toch iets wijzigen? Misschien wil je achteraf een ander type laadpunt, is er toch meer of minder graafwerk nodig, of wil je alsnog een smart charging module toevoegen. (Meer weten over smart charging? Klik hier.)
Voor particuliere klanten
Geen probleem! Stuur een e-mail naar samen@bluecurrent.nl met de gewenste wijziging. Wij passen je aanvraag aan, stellen een nieuwe offerte op en sturen deze naar je toe. Zodra je akkoord geeft, gaan we direct aan de slag met de wijziging.
Voor leaserijders of werknemers via een werkgever
Is je aanvraag via een leasemaatschappij of werkgever verlopen? Ook dan kun je wijzigingen doorgeven. Laat ons weten wat je wilt aanpassen en wie de kosten voor de laadpaal betaalt. Wij stemmen de wijziging vervolgens af met de leasemaatschappij of werkgever. Als er extra kosten bij komen kijken, bespreken we dit uiteraard eerst met hen.