1. Installatie laadpaal
  2. Gebruikersvragen installatie

Mijn installatie is niet goed verlopen - hoe wordt dit opgelost?

Er is onlangs een installatie geweest bij je, maar je hebt van de installateurs gehoord dat deze niet succesvol is verlopen, wat is het probleem en wat zijn de vervolgstappen?

Er zijn een aantal scenario's mogelijk

  1. Er is een softwarefout in het laadpunt opgetreden.
  2. Er is een hardware fout waar we bij de installatie achter zijn gekomen en die niet direct vervangen kon worden tijdens de installatie.
  3. Er is een fout in het logistieke proces, waardoor jij bijvoorbeeld de verkeerde lengte kabel of verkeerde soort laadpaal hebt ontvangen.

Wat zijn de vervolgstappen?

  1. Softwarematig probleem: Blue Current heeft hierbij al een ticket aangemaakt die is doorgestuurd naar de technische dienst, zij proberen op kort termijn het probleem te verhelpen. Mocht dit probleem niet verholpen kunnen worden op afstand gaan we verder naar vervolgstap 2.
  2. Hardwarematig probleem: Het probleem is niet te verhelpen op afstand, het probleem ligt dus op de locatie zelf. In dit geval heeft de monteur van het installatiebedrijf contact met Blue Current. Er wordt een moment met jou ingepland om de installatie succesvol af te ronden. 
  3. Verkeerd/missend product: Blue Current is op het moment bezig om het juiste product naar je op te sturen als het geval is dat je dit zelf kan installeren. In het geval dat een monteur dit product moet installeren zijn we bezig met het inplannen van een juist moment om terug te komen voor je installatie.

Mocht je na een week wachten nog niets gehoord hebben vanuit de installateur of Blue Current? Neem dan vooral gauw contact op met onze klantenservice, zij geven je dan duidelijkheid over de vervolgstappen.