1. Financiële zaken
  2. Laden - kWh-tarief instellen

Je tarief was te laag ingesteld – wat nu?

Stond je laadtarief over een bepaalde periode verkeerd ingesteld. Dan is de kans groot dat je minder hebt ontvangen voor de laadsessies dan je eigenlijk zou moeten.

Omdat laadsessies direct verwerkt worden door de laadpasmaatschappij, kunnen wij de tarieven achteraf helaas niet aanpassen.



Ontvang tekortgekomen bedragen in 3 stappen:

  • Download een overzicht
  • Declareer bij je werkgever/leasemaatschappij
  • Ontvang het geld terug

 

Optie 1: Download PDF

  1. Ga naar my.bluecurrent.nl op de je computer en log in 
  2. Ga naar Laadsessies


3.  Klik op de grote blauwe knop en download het 'Declaratieoverzicht'


4.  Selecteer de juiste periode, het juiste laadpunt en de juiste laadpas(sen) waar de transacties op hebben plaatsgevonden.  



5.  Download de PDF



Optie 2: Download Excel

  1. Ga naar my.bluecurrent.nl op de je computer en log in 
  2. Ga naar Laadsessies

3.  Klik op de download knop NAAST de grote blauwe Declaratieoverzicht knop.


 

Declareer het verschil

Het verschil kun je declareren bij je leasemaatschappij of werkgever, door met het overzicht aan te tonen dat je te weinig hebt ontvangen.