- Slimme meter
- WattsOn - Technische issue
-
Laden
-
Laadpunt
-
Laadpas
-
Smart charging
-
Slimme meter
-
Financiële zaken
-
Dynamische energie
- Dynamische energie vergeleken met vast- en variabel energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Standaard procedure
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
- Prijzen
- Maandelijkse kosten
- Contract & wijzigen
- Contractduur & opzegging
- Dynamisch energie gebruik
- Energiecrisis & prijsplafond
-
Zonnepanelen
-
Gebruik app
-
Over ons & duurzaamheid
De WattsOn doet het niet - wat moet ik doen?
Werkt het niet?➝ Controleer de LED en de betekenis ervan (zie: [FAQ: Wat betekenen de lampjes?])
➝ Controleer alle aansluitingen: voedingskabel, datakabel verbonden via "P1-IN" poort, stabiele internet verbinding.
➝ Reset de WatsOnn indien nodig, houd de reset knop ingedrukt
➝ Neem contact op met onze support