Ik ga verhuizen, hoe regel ik mijn energiecontract bij Blue Current Energy?

Verhuizen en een nieuw energiecontract regelen is bij Blue Current Energy eenvoudig. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je zonder stroom of gas komt te zitten. Zelfs als het contract van de vorige bewoners of aannemer al is opgezegd, zorgt de netbeheerder ervoor dat er nog energie beschikbaar is totdat jouw nieuwe contract ingaat.

Geef je verhuizing door: 
1. Vul ons overstapsformulier in 

- Geef je nieuwe adres op, vervolg naar stap 2
- Geef het geschatte jaarverbruik van stroom en gas op, vervolg naar stap 3
- Selecteer "Ik verhuis naar een nieuw adres" 
- Selecteer de startdatum wanneer het contract in moet gaan
- Rond je aanvraag af

2. Geef je meterstanden door per e-mail: energy@bluecurrent.nl
- Op de verhuisdag hebben we de eindstanden van je oude adres én de beginstanden van je nieuwe adres nodig (liefst met foto). Zo zorgen we voor een correcte eind- én startafrekening. Let op: vermeld hierbij de adressen
3. Doe dit minimaal 10 dagen van te voren
- Zo voorkomen we dat je zonder energie komt te zitten of dat de administratie vertraging oploopt.