- Dynamische energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
-
Laden
-
Laadpunt
-
Financiële zaken
-
Laadpas
-
Gebruik app
-
Aanvraag laadpaal
-
Gebruik openbare laadpaal
-
Dynamische energie
- Energiecrisis & prijsplafond
- Dynamische Energie - Gebruik
- Overstappen naar Blue Current Energy - Standaard procedure
- Contract & wijzigen
- Dynamische Energie - Prijzen
- Dynamische energie vergeleken met vast- en variabel energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
- Dynamische energie - Maandelijkse kosten
- Contractduur & opzegging
-
Zonnepanelen
-
Over ons & duurzaamheid
-
Smart charging
Ik ga verhuizen, hoe regel ik mijn energiecontract bij Blue Current Energy?
Verhuizen en een nieuw energiecontract regelen is bij Blue Current Energy eenvoudig. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je zonder stroom of gas komt te zitten. Zelfs als het contract van de vorige bewoners of aannemer al is opgezegd, zorgt de netbeheerder ervoor dat er nog energie beschikbaar is totdat jouw nieuwe contract ingaat.Geef je verhuizing door:
1.Stuur ons je nieuwe adres en de datum
- Geef je verhuizing per mail (energy@bluecurrent.nl) aan ons door waarbij je jouw nieuwe adres en de verhuisdatum met ons deelt.
2. Geef je meterstanden door
- Op de verhuisdag hebben we de eindstanden van je oude adres én de beginstanden van je nieuwe adres nodig (liefst met foto). Zo zorgen we voor een correcte eind- én startafrekening.
3. Doe dit minimaal 10 dagen van te voren
- Zo voorkomen we dat je zonder energie komt te zitten of dat de administratie vertraging oploopt.