- Slimme meter
- Slimme meter - Vereisten (Energie klanten)
-
Laden
-
Laadpunt
-
Laadpas
-
Smart charging
-
Slimme meter
-
Financiële zaken
-
Dynamische energie
- Dynamische energie vergeleken met vast- en variabel energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Standaard procedure
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
- Prijzen
- Maandelijkse kosten
- Contract & wijzigen
- Contractduur & opzegging
- Dynamisch energie gebruik
- Energiecrisis & prijsplafond
-
Zonnepanelen
-
Gebruik app
-
Over ons & duurzaamheid
Ik heb geen slimme meter - kan ik toch toch klant worden bij Blue Current Energy?
We begrijpen dat niet iedereen al een slimme meter heeft. Hier is wat je moet weten:
1. Voor dynamische tarieven is een slimme meter noodzakelijk
- Onze voordelige uurprijzen vereisen nauwkeurige meting
- Zonder slimme meter kun je helaas niet profiteren van onze dynamische tarieven
2. Zo regel je een slimme meter:
- Neem contact op met je netbeheerder (de eigenaar van je meter).
- Vaak is plaatsing gratis of tegen een kleine vergoeding.
- Binnen enkele weken heb je een slimme meter!
Weet je niet wie je netbeheerder is?
Check het via deze link.