- Dynamische energie
- Contract & wijzigen
-
Laden
-
Laadpunt
-
Financiële zaken
-
Laadpas
-
Gebruik app
-
Aanvraag laadpaal
-
Gebruik openbare laadpaal
-
Dynamische energie
- Energiecrisis & prijsplafond
- Dynamische Energie - Gebruik
- Overstappen naar Blue Current Energy - Standaard procedure
- Contract & wijzigen
- Dynamische Energie - Prijzen
- Dynamische energie vergeleken met vast- en variabel energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
- Dynamische energie - Maandelijkse kosten
- Contractduur & opzegging
-
Zonnepanelen
-
Over ons & duurzaamheid
-
Smart charging
Hoe kan ik mijn gegevens of contract wijzigen?
Via onze Blue Current Energy app kun je eenvoudig de volgende zaken zelf aanpassen:
1. Persoonlijke gegevens wijzigen zoals je mailadres, telefoonnummer, factuuradres, rekeningnummer.
2. Betaalmethode wijzigen: geef een nieuwe machting af voor automatische incasso.
3. Je maandbedrag opnieuw berekenen: wijzig je maandbedrag op basis van je actuele verbruik en de verwachte inkoopprijzen.
Wijzigingen die je 7 dagen voor het einde van de volgende maand doorgeeft, worden direct meengenomen in de daarop volgende maandfactuur.