- Slimme meter
- Slimme meter - Data (connectie)
-
Laden
-
Laadpunt
-
Laadpas
-
Smart charging
-
Slimme meter
-
Financiële zaken
-
Dynamische energie
- Dynamische energie vergeleken met vast- en variabel energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Standaard procedure
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
- Prijzen
- Maandelijkse kosten
- Contract & wijzigen
- Contractduur & opzegging
- Dynamisch energie gebruik
- Energiecrisis & prijsplafond
-
Zonnepanelen
-
Gebruik app
-
Over ons & duurzaamheid
Waarom hebben jullie mijn (EAN)-meternummer nodig en waar vind ik deze?
Bij Blue Current Energy willen we alles goed voor je regelen – en dat begint bij de juiste aansluiting. Daarom vragen we om het meternummer van je slimme meter. Zo zorgen we ervoor dat we precies de goede aansluiting overnemen en er geen vertraging of verwarring ontstaat bij het uitlezen en registreren van jouw meterstanden.Waar vind ik mijn meternummer? Geen zorgen, het meternummer is makkelijk te vinden:
→ Op de meter zelf: kijk op je slimme meter, het nummer staat hier duidelijk vermeld. Het begint met EAN, gevolgd door +/- 16 cijfers, vaak staat dit onder je barcode.
→ In de aansluiting e-mail van je netbeheerder