Waarom moet ik een abonnement bij jullie afsluiten?
Waarom een Basis-, Extended of Full service-abonnement?
Voor de werking van je laadpunt leveren wij een aantal diensten - en dat doen we gedurende de hele levensduur van het apparaat:
-
We verzorgen transactieverwerking en de vergoeding van je stroomkosten (als je met een lease-pas laadt, of als bezoekers betaald laden).
-
Smart Charging vereist communicatie en rekenkracht op onze server. Zo kunnen we je een hogere laadsnelheid bieden dan wanneer we het laadpunt altijd op dezelfde lage snelheid begrenzen.
-
Jouw laadpunt wordt geüpdatet met onze nieuwste software.
-
Daarnaast staan we altijd voor je klaar als je vragen hebt of een technisch probleem ondervindt.
![[NL] Blue Current - Abonnementen (compleet) v2.0.jpg](https://wiki.bluecurrent.nl/uploads/images/gallery/2024-02/scaled-1680-/6375Ku5SHM5MaeHr-nl-blue-current-abonnementen-compleet-v2-0.jpg)
We hebben ervoor gekozen dit in een abonnementsvorm te gieten en niet in de aankoopprijs te stoppen. Zo kunnen we je altijd helpen - of je laadpunt nu twee of tien jaar blijft staan.