- Slimme meter
- Slimme meter - Storing
-
Laden
-
Laadpunt
-
Laadpas
-
Smart charging
-
Slimme meter
-
Financiële zaken
-
Dynamische energie
- Dynamische energie vergeleken met vast- en variabel energie
- Overstappen naar Blue Current Energy - Standaard procedure
- Overstappen naar Blue Current Energy - Bijzondere situaties
- Prijzen
- Maandelijkse kosten
- Contract & wijzigen
- Contractduur & opzegging
- Dynamisch energie gebruik
- Energiecrisis & prijsplafond
-
Zonnepanelen
-
Gebruik app
-
Over ons & duurzaamheid
Wat moet ik doen als mijn slimme meter de melding "administratief UIT" geeft?
Zie je een melding dat de slimme functionaliteiten uitgeschakeld zijn? Dan werkt je meter tijdelijk als een traditionele meter:- Hij registreert nog wel je verbruik
- Maar geeft geen automatische meterstanden meer door
Zo krijg je de slimme functies terug:
Neem contact op met je regionale netbeheerder - zij kunnen de slimme meter weer activeren. Let op: het is belangrijk dat je deze stap onderneemt omdat wij de meterstanden automatisch moeten ontvangen, anders kun je geen gebruik maken van het dynamisch energiecontract.
Weet je niet wie je netbeheerder is?
Check het via deze link. (https://www.netbeheernederland.nl/onze-leden)